We gaan weer beginnen!!!!!

Sint Ceciliakoor, Essen-Centrum

We gaan weer beginnen!!!!!

Ja, we mogen weer. Sinds maart 2020 zijn we als koor niet bijeen mogen komen om samen te zingen en hebben wij niet meer voor u kunnen optreden.

Heeft u er genoeg van dat u een maanden niets hebt kunnen/mogen doen. Heeft u alleen maar onder de douche  gezongen en wilt u weten hoe het is om samen te zingen; dan nodigen wij u graag uit op onze repetitie op maandag 13 september in de WZC de Bijster, Nollekensstraat 15 te Essen. Wij beginnen om 20.00 uur Kom eens luisteren en kijken of dat u zich bij ons kunt thuis voelen.

Wij zijn op zoek naar mannen en vrouwen; bas, tenor, alt of sopraan. Het maakt niet uit.

We gaan weer beginnen met nieuwe muziek en werken aan een concertje in de Kersttijd. Dus dit is de tijd om in te stappen.

Heeft u vragen, dan kunt u mailen naar st.ceciliakoor@telenet.be of hans.peeters2@telenet.be.

Natuurlijk houden wij rekening met Corona. U moet dus wel volledig gevaccineerd zijn of een negatieve PCR test hebben. Dit ter bescherming van onze koorleden, maar vooral voor de bewoners van de Bijster.

Sint Ceciliakoor

Secretariaat: Molenstraat 50, 2910 Essen